fredag 19 augusti 2016

sommar torka

blogg torka sommar torka,.. kanske de blir lite ändringar nu i schemat..
A ha börjat fem års gruppen och där trivs han super me jämn gamla barn 🙂 
har inte gjort nått skillt denna sommar varit hemma och varit något smått på villan..

har händerna fulla med tre stycken kids två stycken under två år så man hinner nog inte riktigt med nu just,, men det är mitt eget val och jag valde det själv, så jag fixar det, behöver ingen att tycka synd om mig.. så här är mitt liv tre stycken kids och ensam stående och änka nu som då 🤔🙂🙂 

Felix snurrar till mag och Ivar har börjat prata och han mycket att prata om munnen går i som en väder kvärn 😅 Arvid visar sin 5års trots mychy och starkt älskade ungar..

julklapparna har jag börjat köpa hem då jag hittar något super fiiint 👍🏻 


sommarlovet är över, Ivar och Felix har varit hemma med oss alla nätter, Arvid har sovit några nätter hos mommo på villan,, och vi har hunnit med bröllopsfest för oss själva överasknings fest 👍🏻 och möhippe lörda, men nog e det skönt att va hemma med killarna och soffan och något skit program i tv 🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar